Tuesday 2 February 2010

Lillad teksad soodushinnaga

Ega ma pole kunagi suurem asi shoppaja olnud - ostan ainult seda, mis vaja ja seda ka ainult niipalju kui vaja. Aga kuna Prantsusmaal on hetkel suur allahindluste periood, mis saab läbi juba 9ndal veebruaril, siis otsustasin ka veidi shopata. Tegelikult on selles süüdi Merike - tema räägib koguaeg, et vaat kui tore oleks mõned suveks vajalikud riided ära osta. Et praegu on hea ja saab odavalt. Kuna olin välja mõelnud ühe asja, mida mul tõesti varsti vaja läheb - teksapüksid - siis tundus shoppama minek ka suhteliselt eesmärgistatud.

Kuna minu kui täieliku shoppamisamatööri jaoks on Merike tõesti suur autoriteet, siis usaldasin tema soovitust ka poe valikul. Ükskord Lyonis jalutades kõndisime mööda sellisest poest nagu "Printemps", ning selle peale lõid Merikesel kohe silmad särama. Et nii hea pood ja sinna peab kindlasti minema. Seekord ei läinud, aga mulle jäi see meelde ja seepärast otsustasin sinna täna minna.

Ei ole mina (õnneks)

Eestis olen harjunud teksasid ostma Tartust HOTist või Tallinnas Humanast (kaltsukad mõlemad). Ühelt poolt on küsimus tõesti ka hinnas - kuna mu karedad kintsud söövad pükstesse augu iga paari kuu tagant, ning seda hoolimata pükste hinnast või kvaliteedist, siis ei näe ma tõepoolest mõtet hirmkalleid pükse osta. Ehk siis teksad on mulle tavaliselt maksma läinud ca 100 krooni paar. Merikese lemmikpoes Printemps'is olid kõige odavamad püksid vist 100 EURi - mõnel neil oli ka päris suur allahindlus - 40% - kuid minu jaoks siiski pisut kallid püksid.

Mõtlesin siis, et lähen vaatan teistesse poodidesse - et ehk leian sealt midagi. Astusin sisse poodi H & M, kust olen vist varem ka midagi ostnud. Otsisin meesteriideid ca 5 minutit, kuid siis veendusin et see pood on ainult naistele. Järgmises riidepoes läks samamoodi. Ja ka ülejärgmises. Ma tunnen alati suurt ebamugavust kui avastan, et olen endale mõnda riideeset valinud vastassoo asjade seast. Aga sellel tänaval ei olnud küll võrdõiguslikkusest juttugi - meesteriideid oli ainult väga vähestes poodides. Lõpuks leidsin veel ühe H & M poe, kus oli ka meesteriiete osakond - muidugi väga osavalt ära peidetud. Kolmandale korrusele. Ja proovikabiinid olid muidugi esimesel korrusel.

Muidugi võib juhtuda, et lähed küll poodi suurte allahindluste perioodil, kuid ostad siiski tavalise hinnaga kauba. Sest milliseid asju tavaliselt alla hinnatakse - ikka neid, mida keegi muidu ei osta. Kaua otsitud H & M meesteosakonnas olid ainsad soodushinnaga teksad LILLAT värvi. Tänan, ei. Nägu näha, siis eriti edukas mu shopingutuur just ei olnud. Loodan, et Merikesel on veel mõni hea soovitus, kuhu poodi järgmisena minna :)

1 comment:

  1. Õigluse nimel ja nõrgema sarkasmidetektoriga inimestele selgituseks pean mainima, et ka mina pole veel hoolimata allahindlustest midagi peale söögi ja esmatarbekaupade osta suutnud. Ja erinevalt Tõnnist pole mina oma jalaga Printemps'i astunud :p
    Mis aga kaltsukatesse puutub, siis siin saint-Etienne´is suure vaevaga leitud vähesed kaltsukad võib laias laastus kaheks jagada: 1) tõelised kaltsulaod, kus on kümnete meetrite viisi lihtsalt igavaid (ja seejuures mitte sugugi väga odavaid) riideid, ja 2) stiilikunnide paradiisid, kust võib 70ndate hõngulisi kasutatud rõivaid leida 2-3 korda kallimalt kui maksavad sarnased esemed uuena poes.
    Aga ma jätkan otsinguid :P

    ReplyDelete